Limitele exista doar in mintea ta!!!


Zilele trecute mi s-a spus cu o sinceritate rar intalnita ca am anumite limite. Am recunoscut atunci, asa cum o fac si acum. In acele conditii, in acel context m-am limitat conditionata de tipare exterioare. Imaginea mea nu corespundea cu contextul si cu mediul in care eram. Eu, care intotdeauna am sustinut ca imaginea nu conteaza m-am trezit in fata acestei persoane ridicand limite existente doar in mintea mea. Erau conditionari cu care m-am luptat in trecut si care se pare ca apar si acum in anumite contexte si conditii.
Clipa in care am realizat ca tot ceea ce gandeam despre mine in diferite situatii erau de fapt doar ganduri imprumutate de la altii a fost ca o renastere. Erau atat de multe lucruri de care trebuia sa tin cont si de cele mai multe ori exact acestea erau cele care ma impiedicau in drumul meu.
Zilele trecute m-am impiedicat din nou de aceste ganduri. Ma priveam cu neincredere si nu stiam de unde au aparut. Exteriorul care alta data conta atat de putin pentru mine isi punea amprenta puternic asupra mea. Persoana in fata careia m-am prezentat a vazut dincolo de aparente si prin sinceritatea cu care a vorbit mi-a reamintit ca totul este in mintea noastra. Multumesc! Sunt recunoscatoare pentru ca viata imi aduce in cale oameni care prin sinceritatea lor imi amintesc de mine.
Gandeste-te de cate ori in viata te-ai evaluat dupa ce spun ceilalti despre tine si ti-ai limitat actiunea in functie de aceste pareri. Aminteste-ti de felul in care ai fost invatat(a) sa te comporti in anumite contexte, cum sa te imbraci, sa stai, sa spui sau sa nu spui. De cate ori ceea ce ai facut sau nu ai facut a fost judecat de tine prin prisma a ceea ce gandeau parintii sau invatatorii tai? Este atat de dificil sa te desprinzi de acest dialog sustinut in interiorul tau de aceste conditionari exterioare.
Suntem cu mult mai mult si cu mult mai pretiosi decat aceste credinte limitative existente doar in mintea noastra colectiva. Priveste dincolo de aparentele tipare cu care ai fost invatat si vei descoperi o alta lume. Vei intra intr-un univers minunat in care ceea ce vei afla cine esti, ce poti si pentru ce traiesti. Intotdeauna aminteste-ti: limitele exista doar in mintea ta!

3 comentarii:

erasmul spunea...

!INTREBARE:

Imi poti spune ce cauta limitele acolo? :)

adelaida spunea...

Cand le voi intalni am sa le intreb. :)

BĂNĂŢEANU spunea...

in principiu ar trebui sa putem face orice ne dorim si nici macar cerul sa nu reprezinte un obstacol.