La multi ani!!!


Astazi blogul meu implineste 1 an de existenta. Privesc in urma si realizez ca am fost inspirata acum un an de zile pentru am obtinut prin el foarte mult. Poate va ganditi la trafic, statistici, bani si alte lucruri materiale. Eu ma refer la ceva mai putin vizibil. Am obtinut datorita blogului multi, foarte multi prieteni. Am cunoscut oameni minunati pe langa care altfel as fi trecut. Multumesc pentru tot ce mi-ati oferit.

Multumesc tuturor celor care au citit gandurile mele si mi-au fost alaturi. Unii au ales sa comenteze pe blog, altii mi-au trimis mesaje pe mail sau pe messenger. Chiar si parerile in contradictoriu le-am apreciat pentru ca asta dovedeste ca ceva din ceea ce am scris a atins sufletele voastre.

Ce-mi propun pentru anul care vine? Voi continua in acelasi stil, cu schimbari de ritm asa cum v-am obisnuit si cu multe idei nebune asa ca mine. Astazi mi s-a spun ca desi par un inger (aici am ras copios), se pare ca in spatele aparentelor sunt o nebuna. Am recunoscut faptul ca sunt indragostita de viata si nebuna dupa oameni. La multi ani!!!!
Multumesc tuturor pentru mesaje, ganduri, imbratisari si pupaturi.

8 comentarii:

Anonim spunea...

La Mulţi Ani, Adela! Şi mulţi înainte. Şi, dacă îmi amintesc eu bine, şi blogul meu a depins, pentru o clipă de tine, de voi...
Mulţumesc.

Anonim spunea...

La multe insemnari :)

Anonim spunea...

La multi ani >:D< .

BĂNĂŢEANU spunea...

Hello! La Multi Ani! Si multe impliniri

Andreea spunea...

La multi ani , draga mea si sa mai molipsesti si pe altii de microbul asta cu scrisul. Nu te alia cu Corina, adica impartiti-va sarcinile, ca altfel omul devine un blogger profesionist pe viata.

Anonim spunea...

ADELOOOOOOOOO!
LA MULŢI ANI, FATĂ DRAGĂ!

adelaida spunea...

MULTUMESC PENTRU URARI!!!

rianna spunea...

buna adela...eu sunt noua pe aici ..dar vreau sa iti spun ca am ramas fara grai dar in randurile pe care tu le asezi intr-un anumit fel mam regasit surprinzator si sunt uimita ...mi-ar placea sa te cunosc!