Cadou neobisnuit


Acum cateva saptamani Victor mi-a trimis un mesaj prin care ma informa ca este curios sa afle care a fost cel mai neobisnuit cadou pe care l-am primit vreodata. Cum ieri a fost ziua mea mi-am facut timp sa caut printre amintiri. Am primit multe carti interesante, multe cd-uri, multe cosmetice, multe alte obiecte interesante si folositoare sau, mai putin utile. Am reusit sa-mi amintesc cine si ce mi-a daruit si nu am indentificat nici un obiect care sa fie atat de neobisnuit.

Asa ca mi-am indreptat atentia spre ceea ce am primit fara ca cel care mi-a daruit sa fie constient. Mi-am amintit de familia mea, de prietenii mei, de colegii mei, de toate persoanele care pe parcursul anilor mi-au daruit putin din sufletul lor. Cel mai frumos cadou pe care l-am primit anul acesta sunt doi ingerasi in crestere, a caror zambete imi inveselesc ziua si inima. Este un cadou impresionant, nepretios si neobisnuit pe care mi l-a facut viata. Este cel mai incantator cadou pe care puteam sa-l primesc vreodata pana acum.

Ieri mi-am petrecut ziua in cel mai placut mod, alaturi de colegi, in prima parte a zilei (multumesc tuturor), impreuna cu doi ingerasi spre seara, alaturi de un nou prieten (nu stia ca-i ziua mea si m-a sunat sa vorbeasca cu mine) spre miezul noptii si intr-un final am reusit sa gust si din tortul care ma astepta in frigider.

Si, daca vreodata va veti intreba ce cadou sa-mi faceti anul viitor sa stiti ca un simplu telefon, un simplu zambet sau o simpla imbratisare sunt nepretuite pentru mine. Bineinteles, ca nu voi refuza cadourile "materiale", dar atunci cand astept doar o atentie am observat ca primesc cu mult mai mult.

Bogdan, multumesc pentru poze.

4 comentarii:

victor spunea...

La multi ani! Fie ca zambetul pe care-l ai in poze si dupa ce faci ceva cu succes, sa-ti lumineze tot timpul calea pe care-ai ales-o:)

Andreea spunea...

Subscriu!
Si bun venit in gasca celor "maturi" !

adelaida spunea...

Andreea, sincer ma simt atat de mica ca si varsta. Am atatea de facut. Viata mea de abia incepe si ma bucur de fiecare moment.

Anonim spunea...

Adela şi Andreea, aţi fost şi sunteţi două cadouri pe care nu am să pot vreodată să le măsor, pentru că o parte din mine vă aparţine. Şi vă mulţumesc, şi vă îmbrăţişez şi vă sărut pe amândouă.