Pustiul

Adunate pe un raft stau pozele cu tine. Privesti tacut. Ai plecat fara sa-ti iei ramas bun. Ai plecat prea devreme. Visul tau s-a incheiat. Am inteles motivele plecarii tale. M-am impacat cu alegerea ta. O sa-mi fie greu sa nu te caut. Am atatea sa-ti spun, atatea sa-ti povestesc asa cum faceam mereu.

Undeva, candva ne vom revedea. Mereu ai spus ca ne leaga mult mai multe decat credem. Ce ne-a adus impreuna? Ce ne-a tinut alaturi atata vreme? Intrebari a caror raspuns il voi gasi doar alaturi de tine, atunci cand ne vom revedea.

Intr-o camera pustie plange suflet de mama. Sfasiata de durere incearca sa inteleaga cursul nefiresc al vietii. Are atatea intrebari la care nu gaseste raspunsuri. Cauta, cerceteaza, asculta... Singuratatea o inconjoara.

Pustiul pe care l-ai lasat in urma ta este infricosator. Pustiul care a venit odata cu plecarea ta este rece. Pustiul...tipa.

6 comentarii:

Anonim spunea...

din ce oras sunt pisi cateii?

Anonim spunea...

Am să tac. În mine ştii ce este.

Andreea spunea...

Am plans in mine. Adela...nu stiu ce sa spun. Te imbratisez cu multa caldura, sa nu mai simti pustiul.

Cristina spunea...

Adela,
Sunt sora lui Valerie, ea mi-a dat sit-ul tau de blog ca sa ma uit la animale. Sunt in Cleveland. Vreau sa iti spun cat de mult te apreciez pentru ceea ce ai scris aici. Stiu ca Valerie a fost zguduita de ceea ce s-a intimplat. Mi se pare si mie f. trist. Nu te cunsoc, dar imi imaginez ca trebuie sa fi o peroana sensibila, puternica si speciala ca sa treci prin ceea ce ai trecut tu in ultimii 10 ani, in ultimele 2 saptamani, inca sa stai pe doua picioare si sa scrii ceea ce ai scris tu aici. O sa ne cunoastem in curand. Scrie-mi daca vrei. adresa mea de e-mail cred ca e publicata aici, daca nu : nedelcucristina@sbcglobal.net

Anonim spunea...

Adela, mult curaj iti doresc si sanatate...

adelaida spunea...

Multumesc!!!