OAMENII...

Scriem despre oameni destepti, care au realizat ceva si de la care avem ceva de invatat. Niciodata nu pomenim despre ceilalti, cei care ne fac viata insuportabila cu prezenta lor, care vor sa para destepti si de fapt nu sunt decat niste farsori.
Am o multime de exemple de oameni care se mint pe ei, de fapt asta se intampla in mintea lor. Am un instrument puternic care-mi arata ca asa este- Analiza Grafologica. O sa vorbesc despre ea alta data pentru ca acum vreau sa va povestesc despre acesti oameni.
Ati intalnit in drumul vostru astfel de oameni? Nu!! Norocosilor! Da. Atunci stiti despre ce vorbesc.
De ce nu am scrie si despre acesti oameni? Nu avem nimic de invatat de la ei? Eu cred ca avem. Eu am invatat de la o astfel de persoana cum poti sa manipulezi persoanele care tin la tine. Am invatat cum poti sa cazi in picioare de fiecare data dand vina pe ceilalti. Am invatat cum poti sa-ti adaptezi personalitatea cand ai un interes. Oare asta o face mai putin destepta decat noi sau mai desteapta?
M-am exprimat ca "am invatat", asta nu inseamna ca si practic. Exista in asemenea oameni o parte care pe mine ma fascineaza. Aceea usurinta cu care incearca sa-ti insele inteligenta. Pe moment te prind nepregatit si reusesc, apoi urmeaza momentul adevarul. Ei se cred atat de buni in ceea ce fac incat nu realizeaza ca au fost prinsi, ci doar considera ca nu mai esti tu de incredere.
Pentru ei sinceritatea este o valoare cu care fac parada, dar pusi in fata faptelor stiu cum sa-si salveze pielea cu usurinta. De fapt minciuna este o masca sub care se ascunde un adevar greu de suportat.
Sunt ei oare de condamnat ca au descoperit si folosesc acest sistem de aparare impotriva celor care le doresc raul? Putem noi sa fim mai destepti decat ei si sa-i descoperim inainte de a ne face rau? Eu am descoperit un instrument care imi da aceasta putere.

3 comentarii:

Lucian spunea...

Teama n-ai, cata-vor iarasi
Intre dansii sa se plece;
Nu te prinde lor tovaras
Ce e val, ca valul trece.

macsuta spunea...

stiu ca esti fan al analizei grafologice! eu am invata sa-i ocolesc prin multe contacte cu genul asta de indivizi! eu sunt foarte drastic cu genul asta de persoane: intrerup orice colaborare!

adelaida spunea...

a treia lectie a lui Ionut se refera la acest tip de persoane si unde anume in scris se vede aceasta trasatura.