Anul Nou

A trecut Craciunul si vine Anul Nou. Astazi ma gandeam ca de fapt omul a inventat aceasta succesiune de ore, zile si ani. Am crezut ca stapanim TIMPUL prin aceasta inventie si nu am facut decat sa constientizam ca el ne stapaneste pe noi.
Cum ar fi viata noastra fara aceasta ordine? Ar fi ea mai simpla sau mai complicata? Am stii cand sa ne trezim, cand sa mergem la munca sau la film? Craciunul ar mai exista? Sau chiar ziua de nastere?
Am trai fara sa avem reper decat rasaritul si apusul soarelui. Cred ca o perioada ne-am simti bine. Apoi am inventa aceasta fragmentare a vietii noastre pentru ca simtim nevoia sa ne ancoram. Trebuie sa simtim cum trece timpul si altfel decat uitandu-ne in oglinda. Adevarul este ca trece orice am face si nu iarta pe nimeni.
A mai trecut un an si cu fiecare clipa care trece transformam prezentul in trecut privind spre viitor.
LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: