Carte, bookblog si intalniri

Am raspuns initiativei bookblog, m-am inarmat cu patru carti si am ajuns astazi pe la ora 13 la ceainaria Carturesti de pe Magheru. Nu am crezut ca o sa fie atata lume. Cred ca nici organizatorii.

Raluca, multumesc mult ca ai stat cu mine pana am reusit sa ma obisnuiesc cu atmosfera. Sunt mai retrasa atunci cand nu cunosc pe nimeni.

Mi-au placut Ionuca cu entuziasmul ei debordant, Woodisor cu parul roscat si cu zambetul larg, Jen cu privirea calda si protectoare, Fata cu soarele care dovedeste si in realitate aceeasi modestie si sensibilitate ca si pe blog, Marie Jeanne cu bretonul bine cunoscut si cu zambetul senin. Se remarca oboseala la Andrei Rosca si Adi Ciubotaru dupa emisiunea de aseara de la Radio Lynx. Nu, nu am ascultat transmisia, doar am citit despre ea. Imi cer scuze celor pe care nu i-am pomenit aici.

Mi-a placut atmosfera si din cartile pe care le-am adus am reusit sa "marit" doar doua. Iluzii - Richard Bach si Intr-o alta viata - Marc Levy. M-am intors acasa cu: Secretul din Lacul verde - Louis Sachar, Magia pentru incepatori - Kelly Link, Planeta Tokyo - Claudia Golea, Jim Nasturel si Lukas, mecanicul de locomotiva - Michael Ende (la care am inceput sa citesc deja). Astept un semnde viata de la proprietarii lor. Multumesc tuturor pentru o duminica placuta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hello! Sa ne vedem la urmatoarea intalnire la fel de voiosi!

Anonim spunea...

Adela, placerea a fost de partea mea. Mi-a parut bine ca am apucat sa vorbim si in alt context decat cel in care am facut cunostinta :) .