2007






LA MULTI ANI!









Inceputul anului l-am petrecut alaturi de prieteni in Piata Mare a Sibiu-lui. Frigul de afara nu a reprezentat un impediment pentru multimea din piata. Daca noi am ajuns in piata la 11.30 altii erau acolo de la 10 sau chiar mai devreme. Concertul formatiei Phoenix a avut si el contributia la aglomeratia din piata. In aceea multime de oameni nu mai simteai frigul, dar nici nu te mai puteai misca. Pe margine se formasera adevarate rauri de oameni care se deplasau inspre Piata Mica unde se anuntasera artificiile din noaptea de Anul Nou. Nu stiu cati din cei prezenti erau oraseni, dar prin aer zburau din cand in cand cuvinte straine de limba romana.



Momentul dintre ani m-a gasit in Piata Mica privind la artificii si ciocnind un pahar (plastic) de sampanie cu prietenii mei. Aceleasi imagini le vedeam si la grupurile din jurul nostru. Copiii erau incantati de spectacol, mai ales cei urcati pe umerii parintilor sa vada mai bine. Din cand in cand se auzeau uralele multimii care se minuna de frumusetea de lumini de pe cer. Nu conta zgomotul infernal facut de lansatoare si nici faptul ca a fost o mica bataie cu sampanie. Toata lumea se simtea bine.

Intrarea in noul an a insemnat integrarea in UE si desemnarea Sibiu-lui Capitala Culturala a Europei, eveniment care a avut loc a doua seara, pe data de 01.07.2007. Dupa o asteptare de 2 ore (noroc ca nu mai era asa de frig) a inceput spectacolul anuntat. Urcarea pe scena a lui Basescu a fost intampinata de urale, dar din locul unde stateam eu strigatele oamenilor nu erau de bucurie. Discursul s-a dovedit plictisitor, dar a fost inveselit de comentariile celor din jurul meu. Spectacolul de foc, lumini si muzica a fost impresionant si a meritat asteptarea. Desi a inceput sa ploua torential nimeni nu s-a miscat din loc pana la final.


Concertul lui Chris Norman nu a reusit sa mentina acelasi interes si marea majoritate a oamenilor s-a dus la casele lor. Si eu am preferat acelasi lucru pentru ca frigul si ploaia isi cam faceau de cap.

Au fost doua zile memorabile petrecute alaturi de prieteni dragi si care au reprezentat un inceput de an foarte bun.

Niciun comentariu: