PASIUNEA DE A TRAI

Din nou si inca o data nu m-am multumit doar cu acest blog si am continuat colaborarea cu Damaideparte.ro. Mai jos poti citi cateva randuri dragi sufletului meu si restul il gasesti aici.

"Ce inseamna adevarata pasiune? Motivatia mistuitoare care te mentine la suprafata chiar si atunci cand totul pare impotriva ta. Puterea din spatele actiunilor tale care te indeamna sa mergi mai departe cand totul pare distrus in jurul tau. Iubesti atat de mult ceea ce faci incat ai lupta cu cei care nu cred in tine si in ideile tale? Ce faci atunci cand esecul apare in calea ta? Cum reactionezi la pierderile suferite in lupta cu viata si cu tine?
Experienta mi-a demonstrat ca daca stii ce anume iti doresti cu adevarat si lupti cu pasiune, viata iti ofera oportunitati si posibilitatea de a-ti atinge visele. Am fost si eu ca cei care ratacesc cautand o carare mai buna. Au existat oamenii speciali al caror drum s-a intersectat cu al meu si m-au facut sa realizez ca in exterior nu voi gasi ceea ce cautam. Ajutata de ei am descoperit pasiunea care-mi motiveaza actiunile. Intotdeauna am crezut ca raspunsurile le voi gasi la altii. Eram curioasa si puneam intrebari. Am avut surpriza sa descopar ca raspunsurile importante pentru mine le cunosteam. "

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si daca n-am nici o pasiune. Then what?

Daca totul mi se _pare_ desertaciune? Daca actiunile mele sunt doar de dragul perpetuarii existentei?
Asa ii pare mintii/persoanei mele totul acum. As putea sa incep sa vad lucrurile altfel si totusi nu ar schimba cu nimic lucrurile. As simti ca ma amagesc. Si nu vreau sa ma amagesc cu ceva sau altceva, doar pentru a ma simti bine sau fericit. Pentru ca chiar daca as avea o inchisoare de aur, ar fi tot o inchisoare.

Exista acest mister, care este moartea, iar eu simt ca nu ma pot amagi cu o cariera, relatie/ii, pozitie sociala.
Pentru ca din punctul de vedere al persoanei/corpului peste un timp mai lung sau mai scurt se termina totul.

Nu pot sa vad menirea mea. Nu o simt. Nimic nu ma anima. Ma mir ca am servici si ca inca mai exist uneori. Probabil din inertia obsnuintei.
Ma intreb care este realitatea. Nu o cunosc. Si daca as sta o viata citind si invatand, tot cred, ca ar fi aproape nimic.

Frumos articol oricum. Doar ca .... nu ma regasesc in el.

adelaida spunea...

Ishala, scuze pentru intarzierea cu care-ti raspund. simt din cuvintele tale ca ti-ai pierdut orice entuziasm de a trai. Esti dezamagita de viata, de cei din jurul tau, de tine.
Bineinteles ca moartea este un element prezent in viata noastra. O sa vina la un anumit moment, dar nu trebuie sa ne gandim ca totul este desertaciune doar pentru ca o sa moara.
Am pentru tine o intrebare al carui raspuns te poate ajuta sa-ti descoperi entuziasmul si sa te faca sa vezi pasiunea care se ascunde in tine.
Care sunt 4 lucruri cele mai importante in viata ta?