Vise

Ma trezesc uneori dimineata atat de naucita de visele mele incat nu sunt sigura daca ceea ce am simtit este adevarat sau doar un vis. Descopar mult mai tarziu ca ceea ce visez, oamenii, situatiile, emotiile pe care le simt se intampla. Oare sunt vise? Oare sunt premonitii? Oare sunt ganduri care atrag?


Uneori cred ca detin puterea de a prevede ceea ce mi se intampla. Cel mai adesea cred ca detin puterea de a-mi influenta viata prin propriile-mi ganduri. Visele sunt doar prelungiri ale acestor ganduri la nivel inconstient. In timpul zilei sunt atat de inchisa in gandurile mele incat am nevoie de somn si vise pentru a gasi solutii sau iesiri din anumite contexte. Alteori, visele imi ofera emotii cu care ma voi confrunta mai tarziu.

Am vise care se repeta, a caror intensitate imi ofera o intreaga poveste.
Unul dintre ele s-a implinit astazi. Un nou drum se deschide si pasesc increzatoare in mine.

2 comentarii:

Tudor spunea...

Eu uneori refuz sa mai visez, alteori ma pierd in vise si cand ma trezesc este tare dureros. Am momente in care numai visele ma tin in viata si sunt clipe cand realizez ca viata mea insemna un vis.

Cauti cu infrigurare un colt de lume,o oaza de liniste,in care sa-ti implinesti visul de devenire: o casa,o masina,o mobila,o jucarie ... Poate ca odata asezat, din valtoarea unor fapte, te incearca odihna de dupa lupta ... Inchizi ochii a multumire, a liniste, a impacare ... Visuri, visuri ... Dansuri ale ploii, locuri rasfrante-n minte, visuri , visuri ... Si, totusi, Te-ncearca sub pleoape o zbatere, in trup un spasm, in minte un freamat: Caii Albi Ai Sperantei, Ai Iubirii ... tropotesc salbatic in inima ta, ravasesc amintirea...Poate ca vor sa-i urmezi pe aceeasi carare spre inaltimi, ... poate ca vor sa visezi la aceleasi departari - hranindu-i cu jeraticul sperantelor
tale ... Poate ca sufletul, din ratiuni necunoscute, adulmeca zbaterea nebunatica a cailor albi, puri, si te-ndeamna sa crezi ... Sa crezi in iubire, sa crezi ca orice inceput poate deveni o poveste frumoasa, ca povestile sunt picaturile de roua din visuri, stropii de apa alungati din coama cailor albi ... Si, daca poti sa mai crezi, urmeaza-ti visul! ...

Anonim spunea...

"Visele sunt doar prelungiri ale acestor ganduri la nivel inconstient." Sunt de acord cu asta, Adela. De cate ori visez ceva mai iesit din comun incerc sa imi dau seama ce ganduri au provocat acel vis.