INTENTIE

Zilele acestea am trecut prin diverse schimbari. Astfel am ajuns la concluzia ca viata trece pe langa noi si oricat dorim sa oprim timpul nu o putem face. Suntem intr-o calatorie si cei mai multi dintre noi asteptam trenul care sa ne duca spre taramuri mai bune. Nu realizam ca, de fapt aceasta sala de asteptare este locul in care trebuie sa crestem spiritual inainte de plecarea mult asteptata.
Importanta este atitudinea pe care o avem in fiecare zi fata de viata si fata de oamenii din jurul nostru. O atitudine pozitiva atrage lucrurile pozitive in viata noastra. Asta nu inseamna ca lucrurile suparatoare nu exista, ci ca putem trece mai usor peste ele. Aproape in fiecare dimineata imi propun o intentie pentru acea zi. Imi ofer posibilitatea de a-mi croi viitorul asa cum vreau sa fie.
De exemplu, nu am mai scris de mult pe blog. Unul dintre motive este lipsa de inspiratie. Astazi de dimineata mi-am propus sa fiu creativa si am reusit.

Niciun comentariu: