Cand, cum, unde, cine?

Nu am mai scris aici de multa vreme. Astazi cand am deschis calculatorul mi-am propus sa-mi fac timp sa scriu. Am recitit multitudinea de posturi salvate in draft si le-am sters pe toate.
De ce am lasat atata timp sa treaca pana sa revin in acest loc drag mie? De ce tot ceea ce am scris pana acum nu mi-a placut? De ce nici in acest moment nu ma simt pe deplin sigura de ceea ce scriu?
Anul trecul am simtit nevoia sa fac o schimbare in viata profesionala. A venit si am primit ceea ce mi-am dorit. Am hotarat singura directia pe care sa merg si acum sunt pe deplin multumita si fericita de alegerea facuta.
Acum trec printr-o perioada in care-mi doresc si simt nevoia unei schimbari in plan familial. Vreau ceva nou, vreau ceva incitant, vreau ceva diferit. Stiam ca va veni, dar credeam ca vor trece cativa ani. Sunt derutata, confuza, tematoare. Vad aceasta dorinta de schimbare si nou ca pe o consultatie la dentist. Stii ca ai o masea cu probleme si amani lucrurile pana in ultimul moment. Astazi folosesti un medicament, maine nu mananci pe partea dureroasa, poimaine mai apelezi la o pastila. Si asa cu fiecare zi care trece te gandesti ca poate cade singura si nu te mai duci la stomatolog. Analizezi situatia si te rogi sa se rezolve de la sine fara sa te doara, fara sa platesti scump, fara eforturi mari. Oare se poate asa ceva?
Uneori am senzatia ca sunt o pasare prizoniera intr-o colivie. O colivie pe care si-a construit-o singura in timp si acum nu gaseste usita ca sa poata zbura din nou libera. Uneori simt cum ziduri de piatra se inalta in jurul meu nelansandu-ma sa vad nimic dincolo de ele. Nu reusesc sa-mi zaresc viitorul, nu reusesc sa-mi gasesc drumul. Lupt cu puterea obisnuintei si cu teama de nou. Imi doresc sa fiu singura, mi-e teama sa fiu singura. Cine sa ma inteleaga cand nici eu nu ma inteleg. Stiu ce doresc, vad ceea ce vreau si o parte din aceste lucruri le detin in acest moment. Vreau mai mult decat ceea ce am acum. Cum si cand toate acestea se vor rezolva? Cand imi voi regasi linistea? Unde voi gasi ceea ce caut? Cine imi poate oferi o solutie?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Prea multe intrebari puse odata dupa parerea mea.
De ce nu le iei pe rand?
-Cand? azi.
-Unde? in univers.
Legea atractiei functioneaza si intr-o zi vei descoperi singura cum.
Eu n-am aflat cine m-a ajutat dar n-are importanta acum.

Anonim spunea...

Esti singura persoana in masura sa gaseasca solutia care sa aduca un rezultat pozitiv.
Important este ca stii ce-ti doresti... rabdare.

adelaida spunea...

Masterstil, ai dreptate exista legea atractiei si a functionat. Ziua aceea a venit si nu stiu ce anume a determinat acest lucru. Poate o lista uitata intr-o agenda? Poate un vis aparut din neant? Nu conteaza. Functioneaza.