Locul taininc

Astazi un prieten m-a intrebat curios ce am mai scris pe blog. Se intamplase ceva in viata mea si se pare ca l-am obisnuit ca acest loc sa fie plin de confidente. Contrar pareri unora sunt povesti pe care nu le scriu aici. Ele raman scrise in mine. Sunt tiparite pentru eternitate, in mintea si sufletul meu.
Exista in mine un loc in care se aduna evenimente, fapte, vorbe, trairi pe care nu le pot impartasi cu nimeni. Acele secrete stiute doar de mine, acele taine pe care inima le cunoaste si vorbele nu le pot cuprinde, acele lacrimi si tristeti nebanuite de cei care le-au provocat. Sunt amintirile mele transformate in diamante. Unele par rele la prima vedere, dar privind mai aproape realizez ca in spatele lor se ascund adevarate minuni. Altele sunt pozitive si placute. Toate reprezinta pentru mine acel loc tainic pe care-l voi pastra mereu ascuns de privirile curioase.
Adeseori recurg la metafore pentru a impartasi unele din minunile vietii mele. Atunci las la alegerea ta sa interpretezi cum doresti aceste pagini. Doar eu stiu ce este in spatele aparentelor, tu poti doar sa banuiesti.

Niciun comentariu: