Scrisoare pentru tine!

Traind in umbra vietii mele am inteles ca nu voi putea creste. Am pasit increzatoare cu bratele larg intinse spre lumea care se deschide in fata mea. Privesc uimita cum umbra dispare luminata de stralucirea proprie morti.
Un suflet dornic sa-si traiasca destinul a scris randurile de mai jos.

Scrisoare pentru tine
Exista atatea reguli de urmat intr-o lume plina de teama. Unele spun sa avem rabdare, sa fim prudenti. Altele ne spun sa actionam asa cum simtim. Cautam echilibrul intr-o lume dezechilibrata de propriile-i reguli. Uneori realizam ca echilibrul este mai aproape decat credem. Exista in noi.
Echilibrul din mine isi cere drepturile, isi doreste sa revina la viata, sa-si foloseasca energia acumulata intr-o perioada de repaus. Aceasta scrisoare este dedicata sentimentului de implinire prin echilibru.
Imi doresc sa fiu eu insumi si sa trec peste limitele impuse de experienta mea sau a celor din jur. Vreau sa fiu sincera cu mine si implicit cu tine. Vreau sa-ti pot spune ca mi-e dor de tine fara sa ma tem de reactia ta. Vreau sa-ti pot spune ca te doresc fara a te face sa fugi.
Voi continua sa fiu sincera cu tine si-ti voi marturisi ca am ales ca merg alaturi de tine din prima clipa. Intuitia a vorbit in acele momente. Ratiunea a venit ulterior pentru a evalua la rece consecintele. Vreau sa traiesc fara sa ma gandesc la consecinte, fara sa fac o lista de avantaje si dezavantaje.
De ce noi femeile nu putem gandi precum o faceti voi barbatii? Simplu, rapid, fara emotii, fara complicatii, fara vise. Daca am ajuns sa visez este din vina mea. Daca am ajuns sa ma indragostesc de tine sunt singura vinovata. Daca am hotarat sa te accept asa cum esti si sa te urmez unde imi ceri este responsabilitatea mea.
Putem trai fara sa simtim? Putem simti fara sa traim? Nu vreau sa raspund la aceste intrebari. Vreau sa-ti pot vorbi deschis despre ceea ce simt. Vreau sa te caut atunci cand simt nevoia de tine fara sa te ascunzi. Vreau sa-ti fiu alaturi atunci cand doresti tu fara sa-mi gasesc scuze. Vreau sa comunicam chiar si atunci cand credem ca nu putem. Vreau sinceritate, respect, independenta, incredere, onestitate, intelegere.
Si iata cum din nou femeia vorbeste despre ce anume doreste ea fara a intreba ce doresti TU. Acum iti ofer sansa de a-ti spune dorintele. Unele dintre ele le cunosc, pe altele le banuiesc si ceea ce-i ascuns ramane la alegerea ta sa le dezvalui.
Orice ne rezerva viitorul si viata vreau sa stii ca vei ramane in sufletul meu ca o raza de lumina. Multumesc dragul meu!

Aceasta scrisoare face parte din evadarea unui suflet, din zborul timid al unei pasari inchise intr-o colivie, din transformarea unui prizonier intr-un om liber.

Niciun comentariu: