BABELE

Astazi este 1 Martie si au venit babele. Adevarul este ca desi imi stabilesc in fiecare an o zi, cand vine ziua respectiva de abia spre seara imi amintesc ca a fost baba mea. Trag niste concluzii pe care apoi ar trebui sa le urmaresc pe parcursul anului. Le urmareste cineva? Nu cred.
Cum poate vremea dintr-o zi sa-mi stabileasca cursul vietii timp de un an de zile? Daca eu imi doresc ca acest an sa fie foarte bun asa o sa fie, chiar daca vor exista si perioade mai putin bune. Este ca si cum daca afara ploua toata ziua mea o sa fie distrusa. Sau daca astazi este intunecat tot anul meu va fi asa. Aceasta traditie este o mare stupiditate, ca sa nu zic prostie.

3 comentarii:

Anonim spunea...

un manunchi de ghiocei pt un zambet de la tine.
O primavara frumoasa,suflet gingas![derbedeu]

Anonim spunea...

De acord, nici eu nu cred in superstiti, traditii laice sau horoscop.
Interpretarea semnelor tine insa de fiecare in parte...un cer intunecat, ploaia pot fi pentru cineva semne bune, ale prosperitatii, bucuriei.
Faptul ca-ti amintesti spre seara de baba poate fi o replica a destinului care nu te lasa sa-l vezi in profunzime, sa nu-si piarda farmecul; ciudat este ca multi isi doresc sa cunoasca viitorul, iar "el" se ascunde de oameni pentru a nu le strica surpriza :)

adelaida spunea...

Multumesc pentru urari!

Viitorul este asa cum il vede fiecare cu ochii minti. Vrem sa ne cunoastem viitorul din teama de necunoscut.