EGAL=EGAL

1 = 1, 0 = 0, tu = eu?
Am avut o discutie cu un coleg de munca care spunea ca este nevoie de egalitate intre colegi pentru ca lucrurile sa mearga intr-o firma. I-am raspuns ca egalitatea exista ca si concept. Oare exista egalitate? Oare pot sa pun egal intre mine si tine sau intre mine si o colega pe aceeasi treapta ierarhica?
Auzi in toate partile ca trebuie sa existe egalitate in drepturi. Intram in competitie mereu, si in acelasi timp dorim egalitate. Cand ne simtim dezavantajati aducem in discutie conceptul de egalitate. Da, egalitatea in drepturi este importanta atunci cand esti neindreptatit si vezi ca cel de langa tine este favorizat de un superior.
Pana acum nu am intalnit egalitatea si cred ca daca ar exista ar fi mare plictiseala. Natura umana nu lasa loc de asa ceva pentru suntem unici si diferiti. Doar lucrurile pot sa fie egale ca dimensiuni. Parametrii de comparatie ai omului sunt relativi si egalitatea nu poate exista. Oricat am incerca sa punem egal intre noi nu vom reusi. Putem fi subiectivi.
Astept parerea ta. Exista sau nu egalitate in viata de zi cu zi?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cand totul merge dupa bunul plac, nimeni nu se gandeste la egalitate, la faptul ca ceilalti nu dispun de aceleasi beneficii.
Nici eu nu cred in egalitate practica, de ce? Asta ar fi un motiv bun:

“Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar.”[Peter O’Toole]

Anonim spunea...

Din punct de vedere managerial, egalitatea intr-o firma se numeste dezastru. Eu nu am nevoie sa fiu egal cu colegii mei, ci am nevoie ca treaba sa mearga, firma sa mearga, profitul sa iasa, si acei care tanjesc dupa "egalitate", sa aiba de unde sa isi ia salariile. punct. nu exista discutii mai departe de asta.
o firma e creata sa aduca profit, nu sa satisfaca ego-urile diferitor carcatere umane

Anonim spunea...

Arhi: "O firma e creata sa aduca profit" dar nu cred va functiona daca va calca in picioare ego-urile celor ce lucreaza in ea.