NU LE FAC

Inspirata de Dragos m-am gandit la o lista de 10 lucruri pe care NU le fac. Este dificil sa gandesti in termeni negativi dupa ce te-ai straduit sa aduci in gandirea ta pozitivismul. Am reusit (in 2 zile) pana la urma sa realizez aceasta lista:
  1. NU reusesc sa spun nu;
  2. NU plang in public;
  3. NU alerg dupa RATB;
  4. NU conduc masina;
  5. NU beau carbogazoase si bauturi alcoolice decat la ocazii speciale;
  6. NU port tocuri;
  7. NU merg pe role;
  8. NU fumez;
  9. NU folosesc umbrela;
  10. NU mananc noaptea.

Sunt sincera si de aceea tot ce NU apare pe acesta lista inseamna ca fac chiar daca intentiile sunt pozitive. Pentru mine scopul nu scuza mijloacele.

3 comentarii:

Alexandru Ilie spunea...

Nici eu nu folosesc umbrela.

Dragosh spunea...

Da, ar fi de mentionat ca nici eu nu fumez. Cunosti persoane care mananca noaptea?

adelaida spunea...

Dragos, mancatul noaptea este o activitate de care am auzit de la multe persoane. Replica mea este: eu noaptea am activitate...dorm.