NU LE FAC

Inspirata de Dragos m-am gandit la o lista de 10 lucruri pe care NU le fac. Este dificil sa gandesti in termeni negativi dupa ce te-ai straduit sa aduci in gandirea ta pozitivismul. Am reusit (in 2 zile) pana la urma sa realizez aceasta lista:
  1. NU reusesc sa spun nu;
  2. NU plang in public;
  3. NU alerg dupa RATB;
  4. NU conduc masina;
  5. NU beau carbogazoase si bauturi alcoolice decat la ocazii speciale;
  6. NU port tocuri;
  7. NU merg pe role;
  8. NU fumez;
  9. NU folosesc umbrela;
  10. NU mananc noaptea.

Sunt sincera si de aceea tot ce NU apare pe acesta lista inseamna ca fac chiar daca intentiile sunt pozitive. Pentru mine scopul nu scuza mijloacele.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nici eu nu folosesc umbrela.

Anonim spunea...

Da, ar fi de mentionat ca nici eu nu fumez. Cunosti persoane care mananca noaptea?

adelaida spunea...

Dragos, mancatul noaptea este o activitate de care am auzit de la multe persoane. Replica mea este: eu noaptea am activitate...dorm.