13

In timp ce scriam celalalt post ochii mi-au cazut pe calendar si am vazut ca astazi este 13. Mi-am zis: SUPER! Pentru mine 13 nu reprezinta un numar negativ. Nu am crezut niciodata ca 13 poarta ghinion. Parintii mei sunt nascuti intr-o zi de 13. Tata zice ca 13 ii poarta ghinion, iar mama are o parere contrara (de la ea am inteles ca nu intr-o cifra sta norocul sau ghinionul).
In numerologie, numarul 13 se reduce la numarul 4. Numarul 13 este o combinatie a numarului 1-dominat de Soare si a numarului 3-dominat de Jupiter. Doua planete puternice.
Nu vreau sa iti schimb parerea pe care o ai despre acest numar, ci doar sa te fac sa te realizezi ca perceptia ta (eventual trecutul) ii da valoare acestui numar si nu numarul in sine.
Daca tu crezi ca 13 poarta ghinion asa este, iar daca tu crezi ca poarta noroc este la fel de adevarat.

6 comentarii:

Anonim spunea...

mie imi poarta noroc :)
imi merge bine pe 13... mai ales ca azi am avut spor la munca.

am fost al 13-lea in sala la admiterea la liceu, de exemplu.

13 = noroc.

Blue spunea...

daca e sa vorbim de azi 13, eu am frecat menta. dar in general imi place sa cred ca 13 e o zi buna pentru mine - pe 13 mi-am facut firma, pe un 13 vara asta am facut un foarte fain tur al manastirilor din Neamt (si am facut cunostinta cu gropile din Colentina:-D) si cred ca mai sunt ceva evenimente dintr-o zi de 13, da ma cam lasa memoria ;-)

adelaida spunea...

Si mie 13 imi poarta noroc, mai ales daca este si marti. Am gasit explicatia in faptul ca nu l-am vazut niciodata nenorocos. Poate m-a ajutat si experienta mea din numerologie si privesc numerele si din perspectiva aceasta.

pdomnica spunea...

norocul sau nenorocul cifrei 13 este foarte aleator,la fel ca si faptul ca marti sau sambata sunt 3 ceasuri rele.ne place sa ne ascundem dupa aparente.fiecare numar sau fiecare zi are partea norocoasa si nenorocoasa.totul este care ne atrage mai mult atentia.pentru fiecare ziua in care s-a nascut ar trebui sa o considere norocoasa, in primul rand ca poate sa traiasca.cine stie in alta viata ne vom naste in alta zi pe care de asemenea va trebui sa o consideram norocoasa.destul cu gandirea "filizofica" ca doar e o zi de 13 si sambata.

adelaida spunea...

nu ma mira comentariul tau pentru ca asa cum am scris si in post de la tine am invatat ca norocul este o chestie aleatoare.

Anonim spunea...

Divanul se intruneste... si discuta despre treispe ("mama Omida n-a ajuns inca?" :P)
Mica noastra divanita (dupa cum insasi se declara imediat dupa bootcamp, intr-o noapte inspirata), ai deja subiect pentru urmatorul post "noroc/ghinion - sa egzista?"