IERTAREA

Astazi mi-am luat la revedere de la colegele mele. Au lipsit cateva dintre cele pentru de care nu aveam sentimente tocmai placute. In anii de colaborare cu ele s-au adunat multe resentimente care acum la ceas de plecare ar fi iesit la suprafata.
In aceste momente ma gandesc la iertare, ma pun in pielea lor si incerc sa inteleg (a nu stiu cata oara) ce anume s-a intamplat. Cred ca mai inportant decat intelegerea situatiilor create este IERTAREA. Plec pe un drum nou, cu entuziasm si cu dorinta de reusita si nu vreau ca aceste sentimente sa umbreasca viitorul.
Pentru mine iertarea reprezinta pe de o parte constientizarea ca am si eu vina in tot ce s-a intamplat si pe de alta parte acel sentiment de impacare cu mine si cu imaginea pe care mi-am creat-o despre cealalta persoana. A fost o comunicare greoaie sau prost gestionata de ambele parti si de aceea s-a ajuns la o astfel de situatie. Comunicarea are 2 sensuri.
Am avut pentru aceste colege la inceput sentimente de prietenie, respect si apreciere. Au fost situatii in care vorbele lor m-au ranit si m-au facut sa-mi revizuiesc atitudinea fata de ele.
Acum ma iert pe mine pentru ca nu am stiut sa raspund corect in anumite contexte la ceea ce se intampla. Le iert pe ele pentru ca nu au avut atitudinea corespunzatoare.
Poate crezi ca sunt doar cuvinte, dar eu iti spun ca sunt impacata cu mine si stiu ca atunci cand le voi reintalni voi fi bucuroasa sa le vad. Aceasta liniste care a coborat peste tumultul gandurilor mele este atat de odihnitoare. Doar cel care a iertat cu adevarat stie despre ce vorbesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

adela, cred ca e ca intr-un tren: toti vrem sa ajungem la destinatie insa unii mai coboara... altii urca... si nu stam neaparat in acelasi compartiment/vagon cu ei.

nu e nimic rau in a pleca sau a veni atat timp cat fiecare este impacat cu plecarea/venirea. este doar o chestiune de obiective personale - iar obiectivele nu se discuta.

stiind cat esti de loiala imi explic reactia asta a ta. stiind cultura organizationala a locului de unde ai plecat iti pot spune sa stai linistita. te vor uita in curand, iar asta e un lucru bun :)