INTUNERIC & LUMINA

"In fiecare om sunt doi oameni; unul e treaz in intuneric, celalalt doarme in lumina." Kahlil Gibran
Uneori am impresia ca celalalt de langa mine nu procedeaza corect. Uneori am impresia ca eu am procedat corect. Timpul imi dovedeste in unele cazuri ca ma insel. De multe ori sunt asemeni omului care doarme in lumina si are impresia ca este treaz. Intunericul din mine ascunde adevarata imagine si nu ma lasa sa vad si din perspectiva celuilalt.
Neintelegerile care apar in relatia cu ceilalti se datoreaza acestor perceptii diferite asupra situatie. Realitatea mea este distincta de a ta pentru ca starile in care ne aflam sunt diferite.
Exista atatea teorii care explica si ne ofera solutii pentru diferite situatii. Le cunoastem si totusi, pusi in fata faptului reactionam la fel ca intotdeauna.
De ce?

Niciun comentariu: