ENERGIE

Astazi m-am trezit cu o intrebare care nu-mi dadea pace. De ce se tem oamenii de moarte? Sau ca sa ma fac inteleasa de ce mie imi este atat de usor sa vorbesc despre ea?
Pentru mine este o etapa in aceasta mare calatorie numita VIATA. Am venit cu o misiune si de catva timp am descoperit si care este. Am venit sa-mi repar greselile si sa realizez ca intalnirea cu anumite persoane este menita sa fie. Cand va veni clipa plecarii inseamna ca misiunea mea in aceasta viata s-a incheiat. Atunci imi voi lua aripile si-mi voi relua zborul. Nu stiu daca exista raiul sau iadul. Cred ca exista un loc, spatiu de tranzitie, in care spiritele se odihnesc. Cred ca acest loc nu este departe de noi si ca totul este sub forma de energie.
TOTUL ESTE ENERGIE.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Fata mea draga... ai nevoie acuta de o vacanta! (vorbesc serios)