NU CITITI!!!

M-am hotarat sa scriu cel mai "prost" post pe care l-ai citit vreodata. Subiectul:...? Gata am gasit!
Zilele trecute vorbind cu o prietena am adus in discutie blog-ul si ce parere are despre el. Mi-a spus ca s-a uitat putin prin el, dar ca nu se ragaseste aici pentru ca este prea multa poezie. Vrea lucruri mai pragmatice. Asa ca pentru a impaca pe toata lumea am decis ca natura subiectelor sa fie reala, iar formularea mai poetica si metaforica. De la discutia cu ea mi-am setat mintea pentru a cauta in jurul meu subiecte pragmatice. Asa ca iti povestesc ce am auzit si vazut astazi in tramvai.
Povestea se refera la cersetorul din tramvaiul 32. Motivul pentru care cerseste este ca a fost electrocutat si are o arsura urata pe trunchi. Poezia spusa pe tonul pe care cred ca-l cunosti deja era presarata cu tematici bisericesti. A terminat treaba inainte de a ajunge in statie si s-a asezat cuminte intr-un colt. Niste baieti au inceput sa-i puna fel de fel de intrebari. Cum s-a electrocutat? Cat castiga? Cat lucreaza? Minunea este ca le-a raspuns foarte calm si sigur pe el si era sincer, nu incerca sa se ascunda. Poveste: s-a electrocutat acum cativa ani, nu am auzit imprejurarea. De abia a intrat in "tura", castiga cam 200-250 RON pe zi si asta in zilele bune, adica sambata sau duminica. Cel mai putin a castigat 100 RON/zi. Primise un ajutor pentru operatie, bani pe care-i depusese la banca. Si era ruda cu nu stiu ce mare tigan de prin Ferentari.
Concluzia la care am ajuns eu: baiatul are scoala vietii si, desi zice ca este amarat castiga mai mult decat multi dintre cei care-i dau bani. Daca faci o socoteala 100 RON/zi in 20 de zile= raspunsul sa-l completezi tu ca pe mine m-a luat inima. Asta daca are zile proaste toata luna. Suntem mai usor de pacalit sambata si duminica decat in cursul saptamanii. De ce, nu-mi explic. Si incep sa ma intreb daca sa-mi schimb sau nu orientarea profesionala. Tu ce zici?

5 comentarii:

Anonim spunea...

eu zic ca a functionat tehnica :)
postul e misto :D

comentariul este ca prea putini ar cerci chiar daca ar sti ca ar castiga 2000 ron/luna, dublul salariului actual, sa zicem.

Anonim spunea...

erata: din viteza - a cerci... a cersi :)

Anonim spunea...

eu zic ca tu nu iti vei schimba orientarea profesionala, Adela; cel putin, nu in directia asta. Catalin

Anonim spunea...

Io cred ca esti dusa...

adelaida spunea...

Ionut, a functionat intr-adevar si am simtit-o in timp ce scriam desi mi-a fost cam greu sa-mi controlez gandurile.


Catalin, sunt sigura ca o alta schimbare prea devreme, cel putin 5 ani nu sa va mai produce in viata profesionala.


Cami, bine ai revenit in tara si mersi de apreciere, din partea ta este un compliment. De abia astept sa vad celula americana