GANDURILE TALE

Ceva timp in urma am aflat ca putem sa ne stapanim si sa ne reorientam gandurile. De atunci port un adevarat razboi cu mine si cu gandurile negative. Este destul de greu si prima tendinta este sa renunti.
Una dintre bataliile pe care le-am purtat a fost in legatura cu presupozitia ca atunci cand te mananca nasul, fie te superi, fie te bucuri. Aveam inradacinat acest gand adanc in subconstient, in special cand trebuia sa ma supar. A fost destul de greu sa transform fraza: "O sa se intample ceva rau." mai intai in: "Nu o sa se intample nimic rau" si in cele din urma, in: "O sa se intample ceva de bine."
Daca inainte "nasul" nu ma insela niciodata, acum pot spune ca nu-i mai dau atentie. Asta nu inseamna ca lupta s-a incheiat. Gandurile negative se formeaza in continuare, dar importanta minima pe care le-o acord si puterea de a le modifica in ceva pozitiv sunt arme in aceasta lupta.
Sa nu crezi ca in viata mea se intampla numai lucruri pozitive. In nici un caz, doar ca prin gandurile mele imi maresc sansele de a atrage intamplarile fericite si de a trece peste cele negative cu o mai mare usurinta.
In urma acestei introspectii am ajuns la concluzia ca sunt putine lucrurile care nu depind de tine. Si chiar si acelea iti sunt date pentru a le depasi si a te dezvolta. In functie de ceea ce gandesti poti sa-ti devii fie cel mai mare dusman, fie cel mai mare prieten. Puterea sau slabiciunea ta sunt gandurile tale.

Niciun comentariu: