CARTEA

Am citit acum cateva luni o carte care mi-a atins sufletul prin sinceritatea si simplitatea din spatele naratiunii. Cartea, scrisa de Mitch Albom a fost ecranizata si se numeste "Cei cinci oameni din rai".
Povestea unui batran care moare salvand o fetita dintr-un accident. Dupa moarte incepe o calatorie interesanta in cautarea unor raspunsuri. Intalnirea cu cele mai importante 5 persoane din viata lui se transforma in adevarate lectii de viata. Cartea este centrata pe faptul ca actiunile noastre influenteaza vietile altor oameni fara ca noi sa fim constienti de asta. Se refera la intreaga viata, de cand suntem copii pana la batranete.
Suntem legati unii de altii prin fire invizibile, si actiunile tale au repercursiuni in vietile celorlalti. Acest lucru ma determina sa fiu mai constienta de actele mele, de vorbele pe care le rostesc si de influenta mea asupra celorlalti.
Perceptia mea asupra cartii sigur este diferita de a ta. Parerea mea: cauta cartea si citeste-o!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce sa mai caut eu, poate mi-o imprumuti tu!:P

adelaida spunea...

Ti-o aduc miercuri cand ne vedem.