ALEGEREA

La cumpana dintre ani a trebuit sa fac o alegere, pentru ca in viata mea a aparut o rascruce. Pe de o parte era un drum lin, batatorit, luminos, unde la fiecare pas as fi fost ajutata sau sprijinita de o multime de oameni. De fapt reprezenta continuarea a ceea ce fac acum doar ca schimbam atmosfera. Simt in privinta acestui drum ca la un moment dat , la un anumit punct s-ar fi sfarsit. Ce-mi ofera? Siguranta, liniste, aplicarea cunostintelor in masura in care as fi fost lasata sau cat anume s-ar fi potrivit cu contextul. Pe alocuri apar lucruri noi si abordarea mea ar fi fost noua.
In cealalta directie se deschide un drum in umbra. Pe masura ce pasesc pe el vad cate putin, nu-i zaresc sfarsitul, nu-i vad obstacolele. Ce-mi ofera? Dezvoltare peste masura a talentului nativ, noi cunostiinte, intalniri cu oameni noi, aventuri, posibilitatea de a alege.
Este dificil sa alegi intre ceea ce cunosti si ceea ce este nou. In ultimul an am facut foarte multe transformari in mine. De fapt aceasta rascruce reprezinta un test. Cat de puternice au fost schimbarile? Alegerile de pana acum m-au adus in situatia de a alege intre nou si vechi. Noul inseamna necunoscut, crestere pe o perioada indelungata, lupta cu mine, cu increderea pe care mi-o acord. Este ceata pe acest drum si nu disting cararea pe care-mi astern pasii. Cu fiecare clipa ceata se ridica, dar doar cat pot sa deslusesc unde sa asez piciorul.
Dupa o lupta intre nou si vechi am realizat ca noul este ceea ce-mi doresc si mi-am dorit de catva timp. Drumul in necunoscut este ceea ce ma face sa traiesc si-mi da posibilitatea sa aleg ceea ce vreau sa fac cu viata mea. Nu spun ca o sa fie usor. Daca voiam ceva usor alegeam drumul cel lin. O sa fie dificil pentru ca in primul rand o sa lucrez cu mine si la mine si apoi voi veni in contact cu oameni noi care nu ma cunosc si trebuie sa le castig increderea. O sa fie frumos, interesant, incitant, pe o perioada lunga, cu mari posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.
Daca vreodata va intalniti cu aceeasi situatie luati aminte la cuvintele lui Osho: "Asculta-ti intotdeauna fiinta, aduna-ti curajul si mergi catre necunoscut. Ca sa te dezvolti pe masura destinului tau e nevoie de mult curaj, e nevoie de neinfricare. Oamenii care se tem mereu nu pot trece dincolo de ce este cunoscut."

Niciun comentariu: