AMINTIRE VIE

Iti mai aduci aminte de Craciun? NU?!
Eu mi-am amintit aseara cand am vazut un film la HBO. "Expresul polar" m-a facut sa realizez ca desi a trecut decembrie nu trebuie sa uitam sentimentul pe care-l lasa Craciunul in sufletul nostru. Aceea caldura si lumina care ne cuprinde viata. Bucuria si freamatul sarbatorilor. Acele ganduri de sfarsit de an si promisiunile pe care le facem la inceput de an.
Este greu sa pastram aceste lucruri in noi cand suntem cuprinsi de agitatia zilnica. Cum ar fi daca ar exista Craciunul in fiecare luna?
Am avea bradul impodobit totul anul. Am primi cadouri in fiecare luna. Ne-am intalni cu toata familia odata pe luna. Am visa si am rade mai mult. Ar mirosi a cozonaci si carnati, am avea mai multe libere si mai mult timp pentru noi si cei dragi. Ne-am gandi la binele celorlati mai des. Ne-am uita mai atent in sufletul nostru si am invata sa ne cunoastem. Daca mai ai ceva de adaugat poti sa o faci.
CRACIUNUL sa fie o amintire vie in sufletul nostru.

2 comentarii:

Anonim spunea...

poti sa faci ,sa fie Craciun in fiecare zi,de tine depinde sa fii mai bun, sa darui mai mult si sa iubesti neconditionat...
poti trai minuni la fiecare pas si realitatea ta ,sa para rupta dintr-o fila de poveste...nu-i greu, dar trebuie sa-ti doresti asta (incearca sa mai rezisti, ca tare te mai plictisesc =))
poate fi , in fiecare zi craciun,dar unii nu sunt cestini si povestile incep sa para dispute...[derbedeu]

Anonim spunea...

Nu are importanta religia in ceea ce priveste calitatea de a fi OM.