ASTEPTARI

O vorba spune:" Astepta-te la mai putin si vei fi placut surprins."
Experienta mi-a aratat ca oamenii de la care am avut asteptari mai putin importante mi-au adus surprize placute. Ma refer la acele asteptari de comunicare, intelegere si prietenie. Persoane intalnite in drumul meu cu care nu credeam ca voi ajunge sa ma inteleg, au devenit apropiati sufletului meu. Cand am avut necazuri cei la care nu ma asteptam mi-au venit in ajutor. Bucuria din viata mea vine tot de la acestia. Amintirile cele mai frumoase le apartin tot lor.
Tot la fel de bine exista in viata mea si persoane de la care am asteptat foarte mult si dezamagirile au fost pe masura. Imaginea mea despre acele persoane nu corespundea cu realitatea.
Viata iti ofera doua fete ale realitatii, tu alegi pe care o retii. Tu esti singurul responsabil de setarea asteptarilor.

4 comentarii:

Anonim spunea...

noi inca te iubim, Adela; acum, ca te cunoastem mai bine, te iubim si mai mult! Catalin, in numele fanclub-ului tau. Smile!

Anonim spunea...

indeed... cu toate astea, parca ii vrem mai mult pe cei care nu raspund asteptarilor noastre (pe unii dintre ei, ma rog), pentru ca ne provoaca sa ii convingem de noi... oare de ce? ce prostie!... of...

Anonim spunea...

nu astept nimic special de la ceilalti si totusi primesc atatea,nu am deceptii, fiindca nu am pretentii decat de la mine...
Nu incerc sa pun etichete oamenilor, dar ii simt care imi sunt prieteni si care-s fatarnici.
Mi-am invatat lectia si din acest puct de vedere sunt linistit.
Investind in cei din jur , de fapt, cautam sa ne armonizam cu mediul caruia ii facem parte la un moment dat.
Nu poti rade ca prostu` ,daca cel de langa tine nu stie poanta, nu poti plange , fiindca stii ca o sa-i doara si pe ei, ii iei in brate si le darui din visele tale , pt ca altfel problemele lor te vor lega de pamant si-ti vor inlantui zborul...sa spun din doua vorbe totul, facem ce facem numai pt noi,chiar si atunci cand credem ca o facem pt cel de langa noi [derbedeu]

pdomnica spunea...

o sa va spun ceva care o sa va surprinda
nu va speriati aceasta nu e adela pe care o cunoastem cu totii
aceasta e adela intr-un moment in care e dezorientata de ceva sau cineva
dar de fiecare data gaseste puterea in ea ca sa-si revina
va rog sa ma credeti
o cunosc "destul"de bine