FOCUL

Cat de important este sa stii incotro te indrepti, sa fi constient de ceea ce-ti doresti de la tine si ce vrei sa realizezi in viata?
Cand am crescut si am inceput sa ma raportez la cei din jurul meu am vazut ca spre deosebire de multi altii eu nu aveam un talent nativ. Priveam cu invidie la colegii mei care erau buni la desen, muzica, matematica, chimie. Consideram ca ei aveau o directie, venisera pe lume cu un scop. Este dificil sa traiesti cu intrebarea permanenta: "In ce consta valoarea mea?" Imi placeau foarte mult literatura, psihologia si filosofia. Ma fascina tot ce insemna omul, gandirea umana si felul in care vad ceilalti lumea.
Adevarata valoare, am descoperit mai tarziu, nu consta doar in talentul nativ, ci in valorificarea si dezvoltarea lui. De aceea consider ca este foarte important sa-ti cunosti menirea. Este important sa stii ce anume te atrage in asemenea masura incat ti-ai dedica intreg timpul tau.
In fiecare om exista o flacara care il mistuie. Unii oameni se lasa condusi de foc, iar altora le este frica de el. Cei din urma nu realizeaza ca tocmai ranile provocate sunt pretioase. Flacara valorii din tine are melodia ei proprie pe care inconstient o auzi atunci cand faci ceva care-ti place in ciuda tuturor obstacolelor. Chiar daca nu o descoperi ea nu se stinge, ci traieste acolo asteptand. Asteapta sa o vezi, asteapta sa-i auzi cantecul, asteapta sa te trezesti.
Tu ai descoperit focul care te mistuie?

4 comentarii:

Anonim spunea...

anticii spuneau despre foc ca este elementul purificator.
Distructiv in esenta,putea fi folosit pt curatirea spirituala("arzi si-o iei de la capat"),pt aducerea de ofrande (inaltand sufletul acolo unde ii e locul),pt a putea incalzi trupul(generator de energie, dar deopotriva si mare consumator de materie de orice fel)element de baza al unei stari pe care ei o intuiau si pe care azi noi o numim plasma,forma de lumina si luminare,cale spre iluminare ,dar si moarte pt unii care cred ca se pot juca cu EL...
FOCUL...mistuitor,ascuns in fiecare corp, simbol al inteligentei,flacara care pune in evidenta lumina interioara , dar si cenusa care ne asteapta...vise si pulbere de stele, vesnic motor al unei vieti expansioniste ,inventand noi limite ale etrnitatii ce tanjeste dupa repaos...
FOCUL, blestem cazut pe umerii nostri de pamanteni,pedeapsa a cutezantei de-a ne crede egalii zeilor, ne sperie si ne fascineaza si azi la fel ca atunci cand l-am privit intaia oara, minunea care invaluie totul in adevar...[derbedeu]

Anonim spunea...

am comis-o ...=))
scuzati "ca_cu_fonia "( o fi de la fasole)[tot...derbedeu]

Anonim spunea...

anonymus, e timpul sa iti faci si tu un blog :d

Anonim spunea...

zau? Da` cat e ceasu`?
;)[derbedeu]