MULTUMESC

Mi-am promis intr-o zi ca voi gasi timp in viata mea pentru a le multumi celorlalti pentru tot ce-mi ofera. Acum este un astfel de moment. Te regasesti in cele de mai jos?
MULTUMESC! celor care mi-au zambit si au adus veselia in viata mea.
MULTUMESC! celor care au avut o vorba buna pentru mine si ma sprijina in ceea ce fac.
MULTUMESC! celor care m-au facut sa plang pentru ca astfel am invatat ce-i durerea si suferinta.
MULTUMESC! celor care intr-un fel sau altul mi-au deschis o usa spre cunoastere, a mea, a lor, a lumii.
MULTUMESC! celor care mi-au intins o mana de ajutor si au reusit sa-mi atinga inima prin gestul lor.
MULTUMESC! tuturor celor care ma cunosc si ma accepta in viata lor. Stiu ca uneori sunt imposibila.

3 comentarii:

Anonim spunea...

sperand ca fac parte - pana acum - din prima si ultima dintre categorii, buna sa-ti fie inima si mia departe! :*

Anonim spunea...

*mai

pdomnica spunea...

si eu iti multumesc ca esti asa chiar si atunci cand esti "imposibila"